Z branży
  • Technika to nie technologiaTechnika to nie technologia
    Każdy z nas słyszał zapewne dwa słowa takie, jak technika i technologia. Jest mnóstwo osób, które mylą te dwa pojęcia. Mimo wszystko powinniśmy wiedzieć o tym, że wcale nie należy …
  • Przewóz paczki z lublina do londynuPrzewóz paczki z lublina do londynu
    Paczka do Londynu. Moja córka od pewnego czasu mieszkała w Anglii. Pojechała tam aby zarobić sobie na studia. Doskonale ją rozumiałam i w pełni popierałam. Jednakże jak każda matka, po …
Strony

Przekaz multimedialny w reklamach

Reklama internetowa zdobywa obecnie coraz większą popularność. Wynika to z jednej strony z coraz większej liczby użytkowników, jacy z sieci korzystają. Z drugiej strony coraz większa liczba firm zainteresowana jest korzystaniem z takiej reklamy, ze względu na posiadanie własnych stron internetowych na jakich publikowane są informacje o produktach, czy usługach. Firmy prowadzą w sieci sprzedaż usług, a nie tylko działania marketingowe. Plusem korzystania z przekazu reklamowego w sieci jest możliwość lepszej oceny skuteczności stosowanie reklamy w stosunku do tradycyjnych form budowania przekazu reklamowego. Takie możliwości daje nam wykorzystane hiperłączy, które pozwalają na szybką ocenę jaka ilość użytkowników zainteresowana była daną reklamą. Możliwe jest również badanie wpływu danej reklamy na wyniki sprzedaży w sieci, jeśli prowadzimy sklep, czy stronę internetową z usługami. Przekaz multimedialny daje nam jednocześnie możliwości z jednej strony budowania przekazu reklamowego jaki jest prosty w formie, ale daje możliwość zawarcia wielu informacji w różnych formach.

Leave a Reply