Z branży
  • Co może telefon komórkowy.Co może telefon komórkowy.
    Trudno dzisiejsze mobilne, personalne, multimedialne urządzenia służące do prowadzenia rozmów telefonicznych nazwać telefonami komórkowymi. Niegdysiejsza „komóra” – potrafiąca wysłać „sms”, odebrać i nagrać wiadomość gdy nie mogliśmy odebrać, połączyć nas …
  • Jak działa technika ?Jak działa technika ?
    Zazwyczaj, gdy słyszymy takie słowo, jak technika, to nie zawsze jesteśmy w stanie od razu powiedzieć, co ono znaczy. Najczęściej od razu sięgamy do Internetu i wyszukujemy przykładów, dzięki którym …
Strony

Przekaz multimedialny w reklamach

Reklama internetowa zdobywa obecnie coraz większą popularność. Wynika to z jednej strony z coraz większej liczby użytkowników, jacy z sieci korzystają. Z drugiej strony coraz większa liczba firm zainteresowana jest korzystaniem z takiej reklamy, ze względu na posiadanie własnych stron internetowych na jakich publikowane są informacje o produktach, czy usługach. Firmy prowadzą w sieci sprzedaż usług, a nie tylko działania marketingowe. Plusem korzystania z przekazu reklamowego w sieci jest możliwość lepszej oceny skuteczności stosowanie reklamy w stosunku do tradycyjnych form budowania przekazu reklamowego. Takie możliwości daje nam wykorzystane hiperłączy, które pozwalają na szybką ocenę jaka ilość użytkowników zainteresowana była daną reklamą. Możliwe jest również badanie wpływu danej reklamy na wyniki sprzedaży w sieci, jeśli prowadzimy sklep, czy stronę internetową z usługami. Przekaz multimedialny daje nam jednocześnie możliwości z jednej strony budowania przekazu reklamowego jaki jest prosty w formie, ale daje możliwość zawarcia wielu informacji w różnych formach.

Leave a Reply