Z branży
  • Różne formy przekazuRóżne formy przekazu
    Coraz częściej w pracy wykorzystujemy różnorodne nowości technologiczne i multimedialne. Często wielu z nas ma za zadanie przeprowadzić prezentacje multimedialne. Dzisiejsza technologia pozwala nam przeprowadzić bardzo szybko i łatwo daną …
  • Kupujemy komórkęKupujemy komórkę
    Każdy z nas chciałby iść z duchem czasu, móc cieszyć się różnymi nowościami, jakie to daje technika. Z czasem na rynku pojawia się coraz to więcej różnych nowości technicznych, które, …
Strony

Przekaz multimedialny w reklamach

Reklama internetowa zdobywa obecnie coraz większą popularność. Wynika to z jednej strony z coraz większej liczby użytkowników, jacy z sieci korzystają. Z drugiej strony coraz większa liczba firm zainteresowana jest korzystaniem z takiej reklamy, ze względu na posiadanie własnych stron internetowych na jakich publikowane są informacje o produktach, czy usługach. Firmy prowadzą w sieci sprzedaż usług, a nie tylko działania marketingowe. Plusem korzystania z przekazu reklamowego w sieci jest możliwość lepszej oceny skuteczności stosowanie reklamy w stosunku do tradycyjnych form budowania przekazu reklamowego. Takie możliwości daje nam wykorzystane hiperłączy, które pozwalają na szybką ocenę jaka ilość użytkowników zainteresowana była daną reklamą. Możliwe jest również badanie wpływu danej reklamy na wyniki sprzedaży w sieci, jeśli prowadzimy sklep, czy stronę internetową z usługami. Przekaz multimedialny daje nam jednocześnie możliwości z jednej strony budowania przekazu reklamowego jaki jest prosty w formie, ale daje możliwość zawarcia wielu informacji w różnych formach.

Leave a Reply