Z branży
  • Elektroniczna mapa w każdym samochodzieElektroniczna mapa w każdym samochodzie
    Coraz większą popularnością cieszą się w naszych samochodach elektroniczne mapy, czyli popularne zestawy gps. W ich skład wchodzi mini komputer z wyświetlaczem, na którym można odczytać mapę i poprosić o …
  • Telewizja jako medium edukacyjneTelewizja jako medium edukacyjne
    Każdy teraz mówi, że telewizja nas ogłupia a to nie prawda. Wszakże wybór programów, jakie oglądamy należy wyłącznie do nas. Nikt wszakże nie zaprzeczy, że w telewizji znajduje się mnóstwo …
Strony

Przekaz multimedialny w reklamach

Reklama internetowa zdobywa obecnie coraz większą popularność. Wynika to z jednej strony z coraz większej liczby użytkowników, jacy z sieci korzystają. Z drugiej strony coraz większa liczba firm zainteresowana jest korzystaniem z takiej reklamy, ze względu na posiadanie własnych stron internetowych na jakich publikowane są informacje o produktach, czy usługach. Firmy prowadzą w sieci sprzedaż usług, a nie tylko działania marketingowe. Plusem korzystania z przekazu reklamowego w sieci jest możliwość lepszej oceny skuteczności stosowanie reklamy w stosunku do tradycyjnych form budowania przekazu reklamowego. Takie możliwości daje nam wykorzystane hiperłączy, które pozwalają na szybką ocenę jaka ilość użytkowników zainteresowana była daną reklamą. Możliwe jest również badanie wpływu danej reklamy na wyniki sprzedaży w sieci, jeśli prowadzimy sklep, czy stronę internetową z usługami. Przekaz multimedialny daje nam jednocześnie możliwości z jednej strony budowania przekazu reklamowego jaki jest prosty w formie, ale daje możliwość zawarcia wielu informacji w różnych formach.

Leave a Reply