Z branży
  • Technika dawniej i dziśTechnika dawniej i dziś
    Obecnie technika jest bardzo dobrze rozwinięta na całym świecie i każdy człowiek przez te wszystkie lata dążył do tego, aby właśnie udoskonalić techniczne różne rzeczy jakie go otaczały. Przedmioty służące …
  • PlayStation Vita – następca PSPPlayStation Vita – następca PSP
    Przenośna konsola SONY PlayStation Portable doczeka się swojego następcy. Japońska firma zapowiedziała, że w przyszłym roku na rynek trafi PlayStation Vita – następca pierwszej przenośnej konsoli firmy znanej z wynalezienia …
Strony

Przekaz multimedialny w reklamach

Reklama internetowa zdobywa obecnie coraz większą popularność. Wynika to z jednej strony z coraz większej liczby użytkowników, jacy z sieci korzystają. Z drugiej strony coraz większa liczba firm zainteresowana jest korzystaniem z takiej reklamy, ze względu na posiadanie własnych stron internetowych na jakich publikowane są informacje o produktach, czy usługach. Firmy prowadzą w sieci sprzedaż usług, a nie tylko działania marketingowe. Plusem korzystania z przekazu reklamowego w sieci jest możliwość lepszej oceny skuteczności stosowanie reklamy w stosunku do tradycyjnych form budowania przekazu reklamowego. Takie możliwości daje nam wykorzystane hiperłączy, które pozwalają na szybką ocenę jaka ilość użytkowników zainteresowana była daną reklamą. Możliwe jest również badanie wpływu danej reklamy na wyniki sprzedaży w sieci, jeśli prowadzimy sklep, czy stronę internetową z usługami. Przekaz multimedialny daje nam jednocześnie możliwości z jednej strony budowania przekazu reklamowego jaki jest prosty w formie, ale daje możliwość zawarcia wielu informacji w różnych formach.

Leave a Reply