Z branży
  • Kontrola rzetelności przekazywanych informacjiKontrola rzetelności przekazywanych informacji
    Wszak żyjemy w społeczeństwie, w którym informacja jest ważnym o ile nie najważniejszym elementem naszego życia. Jak w takim przypadku kontrolować informacje podawane przez media? Jest to prostsze niż nam …
  • Elektronika pojazdowaElektronika pojazdowa
    Każdy pojazd mechaniczny jest wyposażony w szereg różnego rodzaju części tych bardziej się psujących i tych mniej. Najczęściej zepsuciu w samochodach ulegają rzeczy związane z elektroniką, która dla przeciętnego człowieka …
Strony

Przekaz multimedialny w reklamach

Reklama internetowa zdobywa obecnie coraz większą popularność. Wynika to z jednej strony z coraz większej liczby użytkowników, jacy z sieci korzystają. Z drugiej strony coraz większa liczba firm zainteresowana jest korzystaniem z takiej reklamy, ze względu na posiadanie własnych stron internetowych na jakich publikowane są informacje o produktach, czy usługach. Firmy prowadzą w sieci sprzedaż usług, a nie tylko działania marketingowe. Plusem korzystania z przekazu reklamowego w sieci jest możliwość lepszej oceny skuteczności stosowanie reklamy w stosunku do tradycyjnych form budowania przekazu reklamowego. Takie możliwości daje nam wykorzystane hiperłączy, które pozwalają na szybką ocenę jaka ilość użytkowników zainteresowana była daną reklamą. Możliwe jest również badanie wpływu danej reklamy na wyniki sprzedaży w sieci, jeśli prowadzimy sklep, czy stronę internetową z usługami. Przekaz multimedialny daje nam jednocześnie możliwości z jednej strony budowania przekazu reklamowego jaki jest prosty w formie, ale daje możliwość zawarcia wielu informacji w różnych formach.

Leave a Reply