Z branży
  • Dotykowy telefon nie zawsze wskazanyDotykowy telefon nie zawsze wskazany
    Każdy, kto spostrzegawczym wzrokiem przygląda się codziennym ulicom, bez wątpienia zauważył modę na dotykowe telefony komórkowe, które posiada już bardzo duża liczba Polaków. Dotykowy szał rozpoczął się kilka lat temu …
  • Nauka na odległośćNauka na odległość
    Jeszcze kilkanaście lat temu nauka na odległość wykorzystywana była przede wszystkim w takich rejonach świata w jakich spotkać się mogliśmy z dużymi odległościami, które utrudniały przemieszczanie się uczniów. Jednymi z …
Strony

Przekaz multimedialny w reklamach

Reklama internetowa zdobywa obecnie coraz większą popularność. Wynika to z jednej strony z coraz większej liczby użytkowników, jacy z sieci korzystają. Z drugiej strony coraz większa liczba firm zainteresowana jest korzystaniem z takiej reklamy, ze względu na posiadanie własnych stron internetowych na jakich publikowane są informacje o produktach, czy usługach. Firmy prowadzą w sieci sprzedaż usług, a nie tylko działania marketingowe. Plusem korzystania z przekazu reklamowego w sieci jest możliwość lepszej oceny skuteczności stosowanie reklamy w stosunku do tradycyjnych form budowania przekazu reklamowego. Takie możliwości daje nam wykorzystane hiperłączy, które pozwalają na szybką ocenę jaka ilość użytkowników zainteresowana była daną reklamą. Możliwe jest również badanie wpływu danej reklamy na wyniki sprzedaży w sieci, jeśli prowadzimy sklep, czy stronę internetową z usługami. Przekaz multimedialny daje nam jednocześnie możliwości z jednej strony budowania przekazu reklamowego jaki jest prosty w formie, ale daje możliwość zawarcia wielu informacji w różnych formach.

Leave a Reply