Z branży
  • Multimedia w telefonach komórkowych
    Coraz mniejsze aparaty telefoniczne nie oznaczają ograniczenia ich możliwości oraz funkcji. Wbrew wielkości stają się one coraz bardziej multimedialne oraz rozbudowane funkcyjnie. Polifoniczne dzwonki komórek odeszły już w niepamięć. Teraz …
  • Portale społecznościowe – nowa siła nowoczesnych społeczeństw
    W dobie niezwykle szybko rozwijających się różnego rodzaju technik multimedialnych, w czasie życia jednego pokolenia zachodzą przemiany w prawie każdej dziedzinie naszego życia. Bardzo wielka rolę w procesie tych przemian …
Strony

Wykorzystanie multimedialnych form przekazu w biznesie

Działalność gospodarcza to jedna z podstawowych działalności ludzi ukierunkowana na pozyskanie środków finansowych niezbędnych do życia ich oraz ich rodzin. Największa część działalności opiera się na stosunku kupna oraz sprzedaży konkretnych produktów. dochód danego przedsiębiorstwa zależy zatem od ilości sprzedanego towaru. Każda firma stara się zatem pozyskać jak najwięcej nowych klientów. Działania marketingowe wielu firm opierają się zatem na wielu czynnościach wykorzystujących multimedialne formy przekazu. Po pierwsze stosuje się szeroko rozumiane filmiki produktowe. Zamieszcza się je na stronach internetowych, ale także prezentuje zainteresowanym klientom. Szeroko pojętymi działaniami marketingowymi są reklamy telewizyjne. Bazują one na wykorzystanie najnowocześniejszych form przekazu oraz zastosowaniu wszelakich efektów specjalnych. Im bardziej rozbudowana oraz atrakcyjna reklama, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania nowego grona nabywców. Multimedia zatem, w działaniach gospodarczych, służą przede wszystkich celom reklamowym oraz prezentacyjnym.

Leave a Reply