Z branży
  • Jeszcze pralka, czy już robotJeszcze pralka, czy już robot
    Technika króluje wokół nas i zmienia się w zawrotnym tempie. Zwykłe przedmioty nabierają coraz to nowszych cech i możliwości. Spójrzmy na przykład na pralkę do prania. Nie będziemy wracali do …
  • Maszyny kontra ludzie, czyli raz jeszcze o rozwoju technikiMaszyny kontra ludzie, czyli raz jeszcze o rozwoju techniki
    Rozwój techniki trwa w najlepsze! Jak na filmach fantastyczno-naukowych maszyny powoli, ale zdecydowanie wypierają ludzi z ich dawnych stanowisk i funkcji. W coraz większej liczbie przypadków człowiek nie ma do …
Strony

Wykorzystanie multimedialnych form przekazu w biznesie

Działalność gospodarcza to jedna z podstawowych działalności ludzi ukierunkowana na pozyskanie środków finansowych niezbędnych do życia ich oraz ich rodzin. Największa część działalności opiera się na stosunku kupna oraz sprzedaży konkretnych produktów. dochód danego przedsiębiorstwa zależy zatem od ilości sprzedanego towaru. Każda firma stara się zatem pozyskać jak najwięcej nowych klientów. Działania marketingowe wielu firm opierają się zatem na wielu czynnościach wykorzystujących multimedialne formy przekazu. Po pierwsze stosuje się szeroko rozumiane filmiki produktowe. Zamieszcza się je na stronach internetowych, ale także prezentuje zainteresowanym klientom. Szeroko pojętymi działaniami marketingowymi są reklamy telewizyjne. Bazują one na wykorzystanie najnowocześniejszych form przekazu oraz zastosowaniu wszelakich efektów specjalnych. Im bardziej rozbudowana oraz atrakcyjna reklama, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania nowego grona nabywców. Multimedia zatem, w działaniach gospodarczych, służą przede wszystkich celom reklamowym oraz prezentacyjnym.

Leave a Reply